Sommerferie og første skoledag

Brev fra Therese:

Nu er sommerferien desværre ovre, og derfor vil jeg rigtig gerne fortælle dig, hvad jeg har oplevet denne sommer. I starten af ferien tog min familie og jeg til London. Det har jeg allerede skrevet om i et andet brev til dig… Ud over at jeg var i London, så har jeg også været sammen med en masse dejlige venner og veninder. Vi holdt en masse fester, og det har været super sjovt. Jeg var også sammen med min familie på både min mors og min fars side. På fars side holdt vi jo vores årlige familiefest for Larsen-klanen den 2. august, hvor vi var i en lille by udenfor Aarhus, som hedder Hadsten. Det var rigtig hyggeligt. Vi spillede rundbold og Antonius som vi plejer til vores familiefester og hyggede med andre ting. Det var selvfølgelig en rigtig god fest, men den ville have været meget bedre, hvis du sagt ja til invitationen. Men der kom ikke noget svar.

Dagen efter kom din lillesøster Trine op til mig, og vi kørte sammen med min far op til farmor. Vi fik som sædvanlig en masse af farmors gode mad. Trine og jeg kørte på Waveboard ude på vejen, og vi snakkede en masse med farmor, og fik både spillet Bob og kort. Farmor tog os med ud på en køretur, hvor vi hilste på vores oldeforældre på kirkegården. Vi så også, hvor farmor og farfar er vokset op. Det var virkelig godt at se, syntes jeg. Vi sov oppe hos farmor, og dagen efter tog Trine og jeg ned i Brovst og shoppede. Det var rigtig hyggeligt, selvom der ikke var særlig mange butikker for os.

Tidligere på ferien var min familie og jeg ovre hos din far, stedmor og søskende og fik aftensmad på terrassen. Vi kom ved fem-tiden, og sent om aftenen tog mine forældre og storebror hjem. Jeg tog ikke med hjem til Aarhus igen. Jeg overnattede i telt sammen med Trine omme i din fars baghave, for dagen efter skulle vi nemlig i Djurs Sommerland sammen med Ellen, Nikita og Milla. Hold da op det var en sjov tur! Vi prøvede en masse forlystelser, og vi var også en tur i badelandet inde i parken. Vi var i Djurs Sommerland helt ind til klokken otte om aftenen.

TeltPaaCaritEtlarsVej.jpg Charlie skulle også lige tjekke, hvad der var gang i, da vi havde stillet det orange telt op under gyngestativet hos din far.

Jeg vil også gerne lige sige, at jeg er så glad for, at jeg tilfældigt mødte dig på din reklamerute her i sommerferien den 18. juli. Det var virkelig dejligt at se dig igen og få en krammer af dig efter mere end et år. Jeg har savnet dig overdrevet meget, og jeg tænker på dig hver evig eneste dag. Jeg håber, at der ikke går så lang tid, inden vi ses igen!

Jeg havde min første skoledag på HHX i mandags. Sikke da en fantastisk klasse, som jeg er kommet ind i. Jeg snakkede meget med to piger fra klassen, som simpelthen var så søde. Vi havde en masse tilfælles, og vi snakkede rigtig godt sammen. Min klasselærer fortalte os om de kommende tre år på uddannelsen, og hun præsenterede os for skolen. Det var en god dag, og nu glæder jeg mig til at komme rigtigt igang.

Jeg håber, at vi snart ses igen, Maiken! Jeg savner dig så meget.